torstai 7. marraskuuta 2013

Lazy days are over!

Oh hell to the yes!

Mulla on yks kiva uutinen tuolla luonnoksissa odottamassa, julkaisen sen ens viikolla kun saan kuvamateriaalia ;) liittyy Turkin kansalaisuuteen!

Mutta nyt! Oon ollut työttömänä siitä asti kun tulin Alanyasta. Tietty tää on nyt ollut mulle vähän "kesälomaa" kun kesällä ei sitä ollut. Mutta aktiiviseen työ- ja opiskeluelämään tottuneena tällainen lojuminen alkaa pitemmän päälle tympimään. Aika on kyllä suhteellisen hyvin kulunut kavereiden, ulkoilun, urheilun ja kaikenlaisen puuhastelun merkeissä. Mutta inhottaa tällainen no-lifetys.

Siihen tuli nyt päätös! Sain nimittäin töitä Lumilinnasta, mikä siis rakennetaan tänne Kemiin joka vuosi. Eli jopa oman alan töitä, mikä on huippua. Kuulemma enimmäkseen yövuoroja, iik :D mitenkähän siihenkin rytmiin sitten tottuu, oon aika huono nukkumaan edes päikkäreitä. Mut kyllä se siitä!
Homma alkaa vasta tammikuussa ja kestää huhtikuun alkuun eli mihin asti linna on avoinna. Ajattelin, että "kesäloma" jatkuu vielä, mutta tänään sain kivan puhelun hotellista, jossa olin kaikki kouluaikaiset työharjoitteluni ja myöskin työsoppari oli. Sieltä soitettiin, että lauantaille olisi hommia! Ja kuka tietää, tarvittaessa ehkä myöhemminkin :)



 
Nyt on hyvä fiilis! Tää elämä alkaa tästä rullaamaan taas. Turkkiin lähtö tulee sit siirtymään vähintään sinne huhtikuulle, koska todellakin otan ennemmin työmahdollisuuden ja rahan ansaitsemisen vastaan. Olin miettinyt joskus maaliskuussa menemistä, mutta sama se nyt oikeastaan kuukaudelle parille :)
Pitkästä aikaa oikeesti hyvä fiilis!

10 kommenttia:

  1. Mahtavaa Anni, oon niin iloinen sun puolesta! Way to go, girl ;)

    VastaaPoista
  2. Jeee onneksi olkoon vielä täälläkin :) Toivottavasti mullakin kävis yhtä hyvä tsäkä!
    Hei, nyt tulin uteliaaksi tosta kansalaisuushommasta, ei saa tollalailla pitää jännityksessä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 kyllä mä uskon että sun tilanne alkaa kans selviämään! Sulla tuntuu kuitenkin melko selvät sävelet olevan niin kyllä siitä lähtee rullaamaan :)
      Haa, taidanpa pitää ;) toivon mukaan saan päivittää maanantaina, kun posti kulkee seuraavan kerran!

      Poista
    2. Hope so :)

      http://fearofliberty.blogspot.fi/2013/11/11-things.html Haaste blogissani ;)

      Poista
  3. Lukaisin tän sun blogin nyt kerralla läpi, et usko kuinka samanlaisia fiiliksiä itellä on, voisin olla kirjottanu suurimman osan nuista teksteistä! Mulla nyt sellanen tilanne, että ei joulun jälkeen täällä Oulussa enää töitä joten ehkä Turkkiin käy tieni vähäksi aikaa, mutta pitäishän sitä rahaakin saada jostain...No, pitää luottaa että asiat järjestyy :)
    Onnittelut työpaikasta!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä etten oo yksin näiden myllerrysten kans :D tuli kyllä hyvään saumaan tää mahdollisuus tienata, olis ollut vähän köykästä koko talvi kituuttaa ja sit siirtyä Turkkiin kituuttaan! Toivottavasti sullekin löytyis jotain, edes osa-aikaista :) ja kiitos!
      Ootko säkin ollut Alanyassa vai muualla Turkissa?:)

      Poista
  4. Et todella oo yksin! Välillä mietin, onko tää oikeesti näin vaikeeta vai teenkö mä ite tästä sitä:D Mulla siis liittyy kuvioihin tätä nykyä myös mies.. Toivon tosiaan että jotain työtä löytyy vähäksi aikaa edes..
    Joo Alanyassa oon itekki ollu ja sinne ajattelin myös takas..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Musta kans tuntuu että teen ite vaikeaks :DD mut asioilla on tapana järjestyä :)
      No sulla on sit toinenkin kimmoke palata sinne, kiva :)

      Poista