sunnuntai 13. lokakuuta 2013

50 faktaa part. 2

 No nyt jatkuu tämäkin. Jotenkin vaikeeta keksiä näitä, oonkohan jotenkin tylsä ihminen sit :D

26. Haluaisin joskus antaa koiralle hassun nimen kuten Paavo, Seppo, Putte ja niin edelleen :D 
27. Mulla on kaks tatuointia, jotka on molemmat otettu a) Turkissa ja b) ilman kovinkaan pitkää harkinta-aikaa. Toki pohdin asiaa, mutta kun äitikin sanoi "tee mitä haluat kunhan et tatuoi kenenkään jätkän nimeä" niin mikäs mua esteli :D
28. Palelen tosi helposti. Ja toisaalta hikoilenkin. Ikinä ei oo hyvä.
29. Tykkään irtokarkeista, parhaita on Makuunin karkit. Ensimmäinen kauppa jossa kävin viime kuussa Alanyasta tulon jälkeen, oli Makuuni heti seuraavan päivänä :DD oon säälittävä. Mut Turkissa karkkivalikoima ei oo kovin hyvä, suklaita ja muita makeita juttuja kyllä löytyy.
30. Syön hirveesti erilaisia muroja ja myslejä.
31. Leipää syön aika vähän, mutta tuore perunarieska<3



32. Nautin kävelystä ja pyöräilystä. Mutta en kylmällä :D ja lenkkeilen mielellään, mutta jos saan valita en kävele/pyöräile töihin tai kouluun. Koska tulee hiki.
33. Mulla on krooninen nuha, eli mun nenä vuotaa aina, pahinta aikaa on suunnilleen lokakuu-toukokuu eli noh, suurin osa vuodesta. Kylmä ilma ja tuuli tekee sen pahemmaks ja ulkona saa niistellä. Lämpimällä ilmalla tätä ongelmaa ei ole, joten Turkissa oli sikäli helppoa olla. Talvella saattaisi kyllä sielläkin olla nenäliinalle tarvetta.
34. Mä en voi sietää Anna Puuta, Chisua, Jenni Vartiaista ja muita vastaavia artisteja. Niillä on muutama ihan ok biisi, mutta joku noissa ärsyttää.
35. Tykkään silti melko monenlaisesta ja erimaalaisista musiikeista.
36. En sanoisi että pelkään pimeää, mutta se on musta jotenkin epämiellyttävää. Ja vähän pelottavaa.
37. Oon toisaalta todella pihi ja toisaalta taas en mieti, paljonko rahaa menee. Jos ostan esim. lahjoja tärkeälle ihmisille, hinta ei paina niin paljoa. Sitten taas omissa tarpeissa saatan alkaa pihistelemään. Tällaisia juttuja on vaikkapa lääkärijutut, just sellanen mistä kannattaakin pihistellä... :D ja joskus ostan jotain vaan siksi, kun se on halpaa. Fiksua.
38. Oon hirveän miellyttämishaluinen ihminen. En halua pahoittaa yleensä kenenkään mieltä. Tää on johtanuut moniin kiusallisiin tilanteisiin ja sanotaanko, että perään on jäänyt roikkumaan kaikenlaisia riippakiviä, kun en osaa sanoa kunnolla ei.



39. Pelkään hirveästi läheisten ihmisten kuolemaa ja että jotain pahaa sattuu. Omasta puolestani en yhtään, mutta muiden puolesta pelkään aina.
40. En tykkää hampurilaisista kovinkaan paljon. Yleensä hampparipaikoissa otan esim. kananugetteja. Pizza on paljon parempaa. Nykyisin tietynlaisia hamppareita kyllä menee, mutta valitsen silti mieluummin pizzan.
41. Annan melko helposti periksi, monessakin asiassa. Paitsi jos tiedän olevani oikeassa tai joku loukkaa mua tai läheisiä.
42. Märehdin, pohdin ja ajattelen asioita ihan liikaa. Haluan mun päähän off-nappulan.  Ja nappulan joka toimii ilman alkoholia :D 
43. Uggit, kylläkin feikkiversiot, on mun lempikengät talvisin :D niin mukavat!! Kamalan näköiset joo, mutta niin ihanat silti. Himottaisi jopa aidot, mutta en usko että laittaisin mihinkään kenkiin sellaisia summia.
44. Rakastan nukkumista ja peittoihin käpertymistä, mutta silti mulla vaikeuksia laittaa ajoissa nukkumaan, että saisin nauttia siitä pitempään. Töissä ja koulussa ollessa tilanne oli parempi, mutta epäsäännöllinen ja myöhäiseen iltaan painottuva elämä Alanyassa sai sen aika hyvin keikautettua nyt kun ei ole töitä.




45. En tykkää valokuvien ottamisesta, koska en tunne itseäni yhtään valokuvaukselliseksi. Joskus taas tykkään ottaa esim. uusia profiilikuvia Facebookkiin, mutta tuntuu että sekin on hirveän iso projekti koska 90% kuvista epäonnistuu aina :D
46. Tykkään suurimmasta osasta radiokanavista. NRJ:llä on parhaat aamujuontajat, Voice ja Aalto soittaa monipuolista musiikkia, Iskelmässä on hyviä vanhoja biisejä jnejnejne. Oon kauhea radion rämplääjä ja kanavan vaihtelija varsinkin autossa.
47. Mun käsiala on ihan hirveä eikä se ainakaan parannu nyt kun ei tule kirjoitettua paljon mitään käsin. Ja allekirjoitus on myös ihan kamala suttu.
48. Käyn aika vähän elokuvateattereissa, mutta tykkään siitä paljon. Nykyisin liput on niin kalliita, ettei huvita mennä katsomaan jokaista leffaa. Nyt tarkoituksena olisi käydä katsomassa kotimainen Leijonasydän ja seuraavana varmaan loppuvuodesta Hobitin toinen osa. 
49. Oon nykyisin melko laiska lukemaan kirjoja, mutta jos hyvä kirja osuu kohdalle luen ihan mielellään. Ja Hercule Poirot -kirjoihin ei kyllästy ikinä :)
50. Rakastan Muumeja <3 en kyllästy katsomaan niitä ikinä. Katsoin niitä jopa Alanyassa, yleensä ne pyöri taustalla kun hääräsin tai söin, silloin kun sattui olemaan kotona. Niistä tuli kiva fiilis.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti